tillbaka till verkligheten. Snart.

Idag bär det av hemåt. Snyft :(
Hade nog gärna stannat någon dag till. Kanske en hel vecka om jag haft med mig några Diana Gabaldon böcker :P Nåja, har varit i solen så mycket att jag börjat få såna där fina solblekta slingor så nu vill jag inte färga håret längre. Nackdelen med solen är väl att jag nu ser ut som en enda stor fräken, men men, man får väl ta det goda med det onda antar jag.
Ska snart jaga upp älsk ur sängen samt äta frulle. Vi ska bege oss hemåt ganska tidigt idag för vi har ändå inget annat för oss. Tar ca 3 timmar med bil till Halmstad. Väl framme i Halmstad ska jag ta en titt på grupparbetet som vi har seminarie på i morgon. Vet att arbetet inte är klart , och jag har inte hört ett pip från någon. Jag har visserligen inte hört av mig heller :P nåja, det får gå som det går. Fast jag lär ju knappast ha den inställningen i morgon, Då är jag nog nervvrak nummer 1 igen. Tror det är det sköna vädret, den vacka naturen med konstant fågelkvitter, samt havsluften som fungerar som någon sorts spa/terapi. Visserligen har vi ju faktiskt havsluft i Halmstad med, men det är inte samma sak.
Aja.. Det är väl lika bra jag sätter igång med mina små måsten. Dvs väcka älsk och käka frukost. Grett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0