spy- less!


Blir så himla spy-less! Vi SKA bli klara med 3e uppgiften idag så vi slipper fundera över den under påsken. Jag och Sandra var hyfsat effektiva igår och gjorde nästan helt klart våran del. Den andra delen skulle vi få skickade till oss igår kvälls men vi har fortfarande inte fått den?!?!?!!??? Jag hoppas innerligt att den är klar annars får jag väl en stroke snart! Jag fullkomligen VÄGRAR göra mer på dessa förbaskade arbeten än vad som behövs. Jag skiter snart i om vi blir underkända eller godkända. Jag tjänar ju inte på att spendare min pluggtid till att göra allt jävla jobb så att folk ska kunna segla på en räkmacka och sedan klara av tentan för att de hade tid att plugga till den, och sedan sitter jag där och får underkänt bara för att jag höll på med annat?! Jag blir GALEN! :bigeyes:

Jag har för övrigt omtenta idag. Muntlig :thumbdown: känns nästan meningslöst att jag går dit. Har aldrig varit så oförberedd inför ett prov någonsin förut. Har inte haft tid att plugga till den alls eftersom jag hållt på med alla dessa förbannade seminarieuppgifter som jag bara vill spy på!


Nåja. I morgon är det torsdag. Då ska jag och Maysan åka till Falkenberg och hälsa på syster. Maya får stanna kvar där för sen tror jag vi åker till Öland redan på torsdagskvällen. Känns som om vi kommer komma iväg redan i morgon. Hoppas det. Ska packa idag :)



Kommentarer
Postat av: ida

Var du inte mer oförberedd förra gången? :p

Ps kan du ringa mig :)

2011-04-20 @ 09:03:25
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

nope, var mer oförberedd denna gång, har inte läst ngt alls om det här på 4 veckor typ :/ roniskt nog hade jag mer att säga den här gången, vilket iofs inte är så imponerande eftersom jag inte sa ngt alls första gången :P vilket i sin tur betyder att om jag blir godkänd så hade jag ju klarat tentan redan vid första försöket bara jag öppnat munnen :S

2011-04-20 @ 10:37:11
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åh Räkor, faan va gott! Jag har varit sugen på en räkmacka i flera dagar nu. Dock inte att glida runt på utan att ÄTA! Stå på dig Lisa, det är inte okej att du ska göra allt.

2011-04-20 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0