rädd


Alltså jag har inte borstat eller kammat håret sen i lördags, eller så var det i fredags. Jag börjar bli rädd :bigeyes: Måste
verkligen hitta min borste.

Idag står det shopping, städning och smörgåstårtebakning på menyn. Tänk vad skönt det kommer bli när mogondagen är över och jag kan sluta tjata om den förbaskade smörgåstårtan. Jag har verkligen hakat upp mig på den :S Börjar bli sådär löjligt nervös också. Vi blir 10 stycken om man räknar med lilla Leo<3. Tror aldrig det varit så många som firat mig samtidigt förut, inte vad jag kan minnas i alla fall. Creepy. Nästan som ett 15 år försenat barnkalas. Och lika bra är väl det för det enda barnet som kommer närvara är ju som sagt Leo :P

Aja.. Det är väl ingen mening att skjuta upp det längre. Dags att börja planera shoppingen och sedan pallra sig iväg på affären.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0