piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip


Det här har varit en lååååång jobbig dag.
Men det blev i alla fall en del gjort på sista gruppuppgiften.
Har även fått Antarax utskrivet för att se om det kan hjälpa mig sova. Har även träffat Prällen idag så jag var helt slut när jag väl fick andas ut. Älsk fick jobba över idag som vanligt så vi var båda rätt sena. När han kom hem så vandrade iväg till affären och investerade i flintastek. Som jag försökte tillaga i ugnen, kruxet är att jag gjorde misstaget i att följa dåliga råd från internet så den blev lite bränd i kanten men det var ju bara att skära bort. Det dryga var att jag råkade starta brandvarnaren två gånger så älsk fick plocka ner den. När vi ändå var på affären bjussade han mig på glass :) vi passade på att smaka Cornetto engima choklad och kola. Den var rätt god men inte riktigt så god som jag hade förväntat mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0