öva på att gå


Hmm.. Jag som skulle städa på Nyhem idag. Har inte riktigt kommit så långt. Har träningsgått i mina höga klackar. Bäst att börja med det om jag ska kunna gå i mina älsklingar någon gång :)




Rotade dessutom fram keyboarden och har suttit och plinkat lite på den ett tag nu. Det är sjukt vad snabbt man tappar allt. Noter och sånt kommer jag väl ihåg, och vissa låtar sitter fortfarande kvar i fingertopparna. Men fingrarna är inte alls lika snabba som förut. Måste verkligen börja spela oftare, det är ju himla roligt :) Tror dock jag ska investera i nya noter snart, känns som om det är på tiden.

Aja.. Det är väl bäst jag tar uti med disken. Kan ju alltid förena nytta med nöje och diska i skorna :P alltså. INTE bokstavligen dvs. diska i skorna. Utan jag tänka ha dem på mig medan jag diskar :P Sen bär det iväg till Vallås. Är lite sugen på att köra en tvättmaskin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0