namngivning


Idag bär det iväg till Vinberg för Leos namngivning. Jag återkommer med bildbevis och mitt kamerabatteri håller.

Jösses vad den här helgen har gått fort. Känns inte helt okej.
Igår passade vi på att cykla en sväng för det var så himla varmt. Termometern hade klättrat sig upp till 18, det var dock i solen men det var faktiskt riktigt varmt igår, och det blåse inte fasanfullt mycket heller. Vet inte riktigt hur långt vi cyklade, var ute i ca 2 timmar eller nåt. Trodde jag skulle krevera vid näst sista uppförsbacken. Det är verkligen rena rama döden att cykla de där backarna utan växlar. Längtar tills jag ska ge mig ut på 36km banan igen och se hur det går med de backarna som är där, men det blir nog inte förrän om typ 1-2 veckor eller nåt. Är så mycket som händer till höger och vänster nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0