mjo..


Tror jag var hungrig i natt för jag drömde så mycket om mat och godis, drömde om potatisgratäng, prinskorv, köttbullar och kyckling. I godisväg drömde jag att Ida berättade  att hon och Mice skulle köpa godis men de råkade köpa jättemycket var och att de inte visste vad de skulle göra av allt godis. Drömde att Zoo- godisarna fanns som små chokladkakor också. haha :P
Sen drömde jag något konstigt om ugnen. Och givetvis hände alltihop i huset i Fagerdal. Resten är så luddigt att törs inte skriva ut något mer.

Idag blir det pluggande. Men först frulle. Lär ju bli tvärtrött så småningom för det var megasvårt att somna igår. Första började jag tänka på älsks födelsedag. Och på något underligtvis vandrade tankarna vidare till döden, dvs jag försökte räkna ut hur många gånger jag satt vak på åshamra och jag blev orolig för jag insåg att jag börjat glömma bort namnen på en massa människor. Sen började jag tänka på seminarieuppgiften och då gick det ju absolut inte att somna. bläää..



Kommentarer
Postat av: ida

Det behöver du inte oroa dig över, jag har glömt namn på gamla klasskompisar, lärare och arbetskolleger. När ett nytt namn åker in åker ett annat ut

2011-04-14 @ 15:20:26
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0