mer gnäll


Gaah! Jag vaknade strax före 4 i morse, var nästan helt omöjligt att somna om, men jag tjurlåg kvar ävewn när älsk gick upp och tillslut somnade jag om vid halv 7 eller nåt. Rätt meningslöst att försöka sova då egentligen. Aja, fick i alla fall en timmes sömn till så då ska man väl vara tacksam antar jag. Drömde något underligt om flygplan men minns inte riktigt vad och sista timmen när jag lyckade somna om drömde jag att jag hade en helsjuk ansiktsform :question:

Ska snart cykla till Nyhem och hämta min dator och sen är högskolan nästa destination. Har föreläsning mellan 10-12 idag. Hoppas innerligt att vi har en bättre sal denna gång. Sist satt vi i en av de små salarna och det blir så himla dålig luft i dem, lärarna måste helt enkelt inse att klassen är för stor.

Vad underbart att det är fredag idag. I morgon blir det heldagsslappande tror jag, och sen på söndag är det Leos namngivning. Herregud vad fort det går, snart är det tisdag och då ska jag göra min allra första smörgåstårta ensam. Spännande.  

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0