lokalsinnet


Hmpf! Jag skulle ju som sagt iväg och hämta ut lite kurslitteratur. Vägen till affären där jag skulle hämta ut böckerna är i princip rakt fram hela vägen, trots detta lyckades jag cykla fel 3 gånger innan jag kom fram. 3 GÅNGER :question: notera att det blåser jävligt mycket idag så det var rena rama gympasset. Nåja, när jag väl hittat rätt och hämtat ut böckerna så cyklade jag till netto för att investera i lite livsnödvändiga saker i stil med mjölk och shampo. När jag kom fram till Netto upptäckte jag att min cykelnyckel försvunnit igen. För 3e gången, och jag tror faktiskt den är borta för gott nu. :( Jag vet att jag sa att jag skulle plugga, och det ska jag också, men först tänker jag sörja den försvunna nyckeln samt vila efter gympasset på cykeln. Så det så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0