Längtan

Fredagskvällen blev riktigt trevlig, god mat och en massa spelande. Och Maya fick en egen filt av svärmor också :)
Vi spelade först Carcassonne, det gick apdåligt för mig. Jag hade dock den allra största ängen men som vanligt kom älsk och snodde den av mig ;( jag blev totalt utklassad på spelet :S Sen spelade vi ett Sagan om ringen spel också. Det kändes rätt invecklat i början men sen när vi väl började fatta allt så var det riktigt kul det med :)
Ang. rubriken så har jag fått en galen längtan efter Skottland. Vill verkligen åka tillbaka dit. Det är så himla vackert, avslappnat och underbart där. Jag MÅSTE tillbaka! :)


Som sagt. Jag längtar tillbaka till Skottland<3



Kommentarer
Postat av: ida

Jag är på.. Skottland alltså

2011-04-09 @ 17:56:37
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: svar

perfa! :D Fixa barnvakt så kan vi släpa med grabbarna också :P Har redan börjat planera att åka över en helg i sommar, då M är långledig (Y)

2011-04-09 @ 18:01:52
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0