jamen jaha?

Jaha.. Och nu då?!
Klev upp vid halv 6 och har käkat frulle med älsk och nu har han åkt iväg till jobbet. Jag ska inte träffa gruppen förrän om 3 timmar, och seminariet börjar om 5 timmar. Så vad fanken ska jag hitta på tills dess för att inte trissa upp neverna?! Jag tänker INTE plugga. Jag vägrar öppna dokumentet förrän hela gruppen är samlad, och så är det med den saken. Ska ta en dusch men det tar ju inte 3 timmar.. Kanske inte var så lysande att gå upp så tidigt som jag först trodde att det var :S

Drömde för övrigt om seminariet i natt. Att vi skulle hålla seminariet en gång enbart för lärarna innan vi skulle hålla det för klassen, för att öva sig typ. Hehe, tror det var ett önsketänkande..?



Kommentarer
Postat av: ida

Du kunde ju hämtat din kisse

2011-04-26 @ 13:05:51
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0