inga bevis

Hmpf.. Som vanligt slutade det med att jag fotade en massa med Idas och Mices kamera i stället för min egen. Jag avsade mig allt fotoansvar och ändå så hade jag plötsligt kameran i händerna och fotade en massa :question: men det är så svårt att låta bli när deras kamera är mycket roligare (dvs MKT bättre) än min.

Det var riktigt trevligt på namngivningen. Trevligt folk & god mat :) Saknade dock lite musik. Jag hade ju faktiskt kunnat spela en truddelutt eller två för Leo, det är ju så himla lätt att vara efterklok. Jag och älsk<3 kammade förresten hem första vinsten på Leo- krysset :thumbup: ska tigga åt mig lite foton av systeryster sen och lägga ut dem här.

Ikväll blir det lugna gatan. Ska planera morgondagens shoppinglista. Ska handla till smörgåstårtorna då, gruvar mig lite för jag lär ju bli luspank efter det :bigeyes: Utöver shoppingplanering ska jag nog läsa i Ozzy- boken. Det är helt ofattbart vilket svin han varit! Boken är riktigt intessant och det är roligt att se vad han säger om alla dessa skrönor som cirkulerat kring honom så länge jag kan minnas. Det är helt vansinnigt vad saker och ting kan bli förvridna. Men innan jag får roa mig med läsning måste jag ta itu med shoppinglistan.

Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0