helg, finally!


Äntligen helg! :thumbup:
Hade föreläsning mellan 10-12, men innan föreläsningen satte igång så fick vi göra valet inför tvåan. Det blev strategisk kommunikation för min del, känns som att den inriktningen passar mig bäst. Kändes också som om 90% av klassen valde strategisk kommunikation så vi får nog fortsätta dras med att vara en stor grupp. Efter föreläsningen blev det lite grupparbete och efter det träffade jag Prällen. Börjar visst göra lite framsteg fast jag själv inte ens var medveten om det :)

Sen cyklade jag Vallås i världens jäkla stormvindar! Sjukt jobbigt. Dessutom kom det några rejäla kastvindar, en av dem var riktigt nära att ställa till med en rejäl vurpa för mig och min cykel. Men jag lyckades få tillbaka balansen. Tack och lov för det.

Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna :) och i morgon ska jag och älsk gå och se/lyssna på Jonas Gardell :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0