film

Jag cyklade till Vallås i mina klackar. Det var rent ut sagt livsfarligt. Men ingen dog så jag antar att det gick bra. Men mina fötter hotade ett tag med att säga upp beksantskapen med mig och flytta till grannkommunen :bigeyes: men jag har lyckats övertala dem att stanna kvar (vad de inte vet är jag snart ska plåga dem igen).

---------------------------------------

Bjussar på två filmer med söta lillfisen<3 som blir 5 månader idag :)
En väldigt trött och en väldigt glad Leo när jag var barnvakt för någon vecka sedan.






Kommentarer
Postat av: Carro

Haha så glad jag blev när jag såg dom två videorna, haha lilla Leo, både trött å glad =)

2011-04-01 @ 21:57:27
URL: http://traningsflickancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0