en till liten uppdatering


Hade mulet väder i morse men det försvann rätt fort så nu har vi sol och värme igen. Fast det är inte riktigt lika varmt som igår, och det blåser lite mer idag.
Har inte gjort så mycket idag. Men jag antar att det är det som är tanken med att vara här, man ska inte göra så mycket. Vågade mig på att spela Yatzy mot älsk eftersom det stod i horoskopet att jag skulle ha tur i spel idag, och det stämde nog för jag vann i alla fall :P
Sen blev det en promenix till ett vindkraftverk. Följde även med in till stan (vet dock inte vilken??) för investering till middagen. Har lagt märke till att det finns en uppsjö av väderkvarnar här, hur många som helst. Aja.. Ska strax ut i solen igen och vara lite social ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0