En dröm


Har drömt en massa konstiga, osammanhängande drömmar de senaste nätterna och natten som varit var inte annorlunda. Men jag tänkte ändå försöka skriva ut det jag minns. Drömde att jag var Meredith Grey och att hon/jag försökte bryta sig in i sin pappas bil för att ta reda på om det var han som var hennes/min pappa. Men han visste inte att det var hon/jag så han ringde polisen och de började jaga henne/mig.
Drömde även att jag var i Fagerdal med mamma, ida och Ann-Louis. Vi var i vardagsrummet och jag busade med Leo i älsks skinnfåtölj (hur nu den hamnat där???) och det stod en massa ost på bordet. Sen drömde jag att Ida och Mice hade byggt en jättestor, invecklad våningssäng/våningssängar och att de hade fått ett barn till, en liten flicka. Jag minns att jag tyckte det var konstigt att livet plötsligt hoppat typ 2½ år och att jag inte hade någon aning om vad som hänt under den tiden. Jag busade en massa med Leo i sängen medan de tog hand om flickan, som förövrigt var nästan 1 år gammal. Jag var fundersam över om livet skulle fortsätta hoppa år på det där viset, och jag tyckte det var konstigt att ingen annan reagerade på det. Sen oroade jag mig över om jag plötsligt skulle vakna upp och vara gammal och inte veta hur det gått till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0