döden


Usch vilken jobbig dag. Jag och Sandra har återigen kämpat med doktorsavhandlingen. Trodde seriöst jag skulle få en stroke där ett tag. Det är helt ofattbart vad fräcka människor kan vara ibland. Vid halv 4 konstaterade vi att vi helt enkelt inte pallade mer och bestämde oss för att vi då hade förtjänat att ta helg. Vi är inte 100% klara utan det är lite småfix här och där som ska fixas, det största som ska göras har jag föst över på någon annan. Känns jävligt nice måste jag erkänna :thumbup: och inte mer än rätt heller!

Usch vad trött jag är. Var nära att somna förut när jag lagt mig i sängen för att vila så jag klev upp och vågade mig på disken. Snart kommer älsk hem och då ska vi börja med middagen. Känns som om jag kommer somna väldigt tidig ikväll. Jag var visserligen medveten om att d e här två dagarna skulle bli jobbiga men jag är verkligen helt färdig :bigeyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0