check- lista


Tvätt         - check
plugg        - check
grupparb   - check


Nu återstår det att cykla in till stadsbibblan och lämna tillbaka en bok. Sedan är dagens to do- lista klar. Utmärkt. Får se om jag kanske kör en maskin till med tvätt. Måste även komma underfund med vad jag ska käka till lunch. Börjar bli svinhungrig :bigeyes:

-------------------------------------------------------------

Blir nudelsoppa, mumsigt värre.
Medan jag väntar på det snackar jag relationer med Susanne över skype. Skype, guds gåva till folket. Framförallt studenterna. Har även konstaterat att den här relationen (min och älsk alltså, inte min och Susanne :P ) måste vara den absolut hälsosammaste relationen jag någonsin haft. Det är ju så här det ska vara. Underbart :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0