avslutat


Då var vi klara med alla gruppuppgifter för den här kursen. HALLELULJA!!!! :thumbup:
Seminariet gick lysande. Vi fick återigen en massa bra beröm och inte en enda negativ kritik :question: faktum är (och detta säger jag faktiskt utan att skryta (nästan :P )) att vi är den enda grupp som inte fått negativ kritik under någon av våra redovisningar.

Vilket känns sjukt bra. Och sjukt irriterande. Som idag, då fick vi riktigt, RIKTIGT bra beröm, och jag var så frestad att säga det var MIN idé. JAG skrev det där. JAG sa det där. Det är JAG som jobbat och ansträngt mig och "tagit det hela ett steg längre". Det är MIN förtjänst.
Jag sa som sagt inget av det, men jag ville verkligen.
Jag har visserligen inte gjort allt själv. Men jag vågar nog påstå att jag gjort minst 70% i alla fall, och just de delar som fick extra beröm var det som jag gjort/sagt/noterat etc.
Det kanske låter en smula egoistiskt och tycka att jag ska få berömet, men det skiter jag iså fall i. Jag var väldigt nära att berätta för lärarna om plagieringen idag. Jag vill minsann inte åka dit för några såna dumheter bara för att någon annan är för lat för att göra något. Men jag hejdade mig i sista stund. Så nu är det bara att hoppas att människan skrev för egen maskin och inte kopierade något - igen.

Aja. Nu blir det bullens till lunch medan jag sneglar på senaste gossip girl, sen blir det arbetsintervju. Håll tummarna :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0