7 april

Jahopp.. Jag har nyss roat mig med att svara på alla grattiskommentarer som man får på fejjan. Tror det måste vara rekord i år för det tog så lång tid. Eller så är det jag som är seg.
Klev inte upp förrän strax före 8 idag, riktigt najs med sovmorgon :)

Gårdagen blev riktigt trevlig. Ingen blev matförgiftad så tårtan blev lyckad den med :thumbup: Leofisen var som en bergochdalbana. Grinade en del men sen fanns det stunder då han helt plötsligt var på ett underbart humör. Men han var nog rätt trött och det var ju massor med främmande ansikten överallt, jag hade nog också varit bekymmrad om jag varit han.

Idag ska jag hämta ut kurslitteratur och sedan köra igång med grupparbetet. De andra i gruppen jobbade på det redan igår men jag var ju som sagt en aningen upptagen så därför får jag roa mig med det idag i stället. Men innan jag gör något över huvudtaget så ska jag käka frulle. Mmmh, tror jag ska unna mig ett ägg idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0