23 år sen

Jahopp.. Då var det 23 år sedan jag kom och förgyllde världen.. 23 bast... Weird. :bigeyes:
Dagen inleddes med att älsk<3 ordnade frulle. Sen uppdagades det att föreläsningen som jag trodde började 10 började redan vid 9, det var en mindre trevlig suprice.
Det är en till i min klass/kurs som fyller år idag och klassen/kursarna sjöng en truddelutt för oss. Sen var det bara att pallra sig tillbaka till vallås och hoppa in i duschen och sedan käka en äggmacka för jag var verkligen aphungrig. Ska strax våga mig in på fejjan för att se hur det ser ut där och sedan ska jag nog ta itu med smörgåstårtans sista finputs. Bild kommer senare, om batteriet håller dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0