Organen bjuder upp till dans


Åh herreguuuud! Dödens dööööd!

Nu finns det ingen återvändo:
Enda vägen är framåt:
- Vi gå över daggstänkta berg, fallera,
Som lånat av smaragderna sin färg, fallera.
Och sorger har vi inga,
Våra glada visor klinga
När vi gå över daggstänkta berg, fallera.


Hmm.. Hamnade visst off topic. Är lite nervös och förvirrad:

- JAG HAR MAILAT I TENTAN!

Blev sjukt nervös och vågade nästan inte klicka på skicka knappen :S
Har grubblat, grubblat och grubblat på dessa frågor och varit nära att ändra en del. Men eftersom jag är som jag är så brukar jag ha rätt ifrån början men bli så osäker att jag ändrar mig och får i stället fel. Hmpf! Måste vara något sorts skoningslöst, kosmiskt skämt som överstiger min fattningsfråga. Hur som helst så är det gjort nu. Tentan är skickad och det känns som om mina organ dansar samba. Det är inget jag rekommenderar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0