snooz- himmel eller helvete?


Blev en snoozmorgon idag. Orkade seriöst inte kliva upp 6 så jag drog mig en halvtimme. Hade gärna legat kvar för resten av dagen, men det går ju inte :S

Kan inte bestämma mig om snooz är något bra eller dåligt, men det lutar mer mot dåligt.


Idag blir det skola mellan 10-15, ska cykla till tåget vid 8.
Nu är det bara en vecka kvar tills vi får första tentan, hemtenta på den här delkursen, och även på nästa delkurs.

Zzzz.. Dumma Melo som kom och väckte mig i morse! Som katt tycker jag han borde äga förmågan att smyga.

Ikväll blir det nog också en tidig kväll.
Kommer nog även ha telen avstängd, bara för att inte riskera nåt.

aja. Bäst att ge sig i kast med håret. Creepy.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0