smida medan järnet är varmt.


- Eller snarare när hunden sover.


Är färdig med översättningen. Yesss!!! :thumbup: Och det blev faktiskt bara 5 sidor.
Nu återstår dock den värsta utmaningen:
Få ner det hela till ca 1/3dels A4 :bigeyes:

Lekte med tanken att välja minsta möjliga storlek på texten, men jag tror inte jag skulle komma undan med det :P

------------------

Lillfisen har varit helt lyrisk hela morgonen, tack och lov så sover han äntligen så jag passar på att plugga och andas ut.
Nu tänkte jag ta mig en bulle, har bestämt mig för att jag gjort mig förtjänt av en rejäl sockerkick. Dessutom så somnar jag snart om inte jag tar till drastiska åtgärder. Måste mota bort sömnen snarast möjligt för det vankas mer plugg. Sen ikväll kanske jag tar och provkör min cykel också som Mice var snäll och skruvade ihop åt mig :)

Men som sagt, först: Saft & bulle. Utmärkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0