sammanfattningsproblem


Har inte blivit något bloggande tidigare idag för internet har muppat sig.
Och mitt eget internet funkar så dåligt här att det är ingen mening att försöka använda det.
Nåja, det var rätt bra ändå för jag har pluggat en hel del istället. Är nästan helt klar med översättningen av min del ur Mass communication history. Min dyrbok som Cola förresten ansåg passa utmärkt som tuggleksak :bigeyes: I morgon är det jag och lillskiten hela dagen för Ida har skola och Mice jobbar. Så jag är hundvakt, kan jag passa på att blir färdig med sammanfattningen, hur nu det ska gå. Texten jag översatt ligger just nu på 5 sidor, och innan jag är färdig är det nog 6 sidor. Det är totalt 7 stycken som min grupp ska sammanfatta. 7*6=42 sidor. Detta ska vi sammanfatta ner till en uppsats på 2 sidor. Hur hur HUR? :question:

I morse var jag och Mice in till Halmstad så jag kunde köpa en ny cykel eftersom det gamla skräckfordonet inte var särskilt bra. Turen som tar 20-25 minuter med skräckcykeln tog helt plötsligt bara 12 minuter den dagen jag lånade syrrans cykel. Vilket i och för sig känns bra för det betyder inte att jag hade så där "hjärt-attacks"- dålig kondition som jag trodde.

Den här cykeln blev det i alla fall



+ en superlampa och en cykelkorg så klart. Och NEJ! Cykelkorgar är inte tantigt!

Cykelkorgar är bra! :thumbup:



Snart blir det sängen och sedan läsning.
Upp tidigt i morgon eftersom jag har ansvar för lilltrollet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0