Planlösningar


Har skrivit upp mig på de här lägenheterna, de ligger på Gustavsfält.
Helst hade jag velat bo på Linehed, men Gustavsfält är också bra. Inte så jättelångt från skolan :)
Hoppas, hoppas, hoppas :)

Den översta planlösningen påminner lite om 1an jag hade i Strömsund. Om man bortser från balkongen och snurrar på några dörrar osv ^^

Den nedre tror jag var den som var lite mindre, men jag håller tummarna för den ändå. Jag fullkomligen älskar klädkammare<3 Dessutom så är badrummet lite större i den. Den inte alltför imponerande uteplatsen skulle jag kanske kunna hängna in så kan Maya få gå in och ut som hon vill :)




Nu blir det plugg.

Ska cykla till tåget vid 10, tåget 10:36. Jag åker in lite för tidigt så jag kan passa på att registrera mig på bibblan och plugga lite där med.
Seminarie mellan 13-15.


Ikväll blir det tillökning.

Då kommer Cola :)






Kommentarer
Postat av: lucke

Hello! Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-09 @ 09:30:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0