pirayan går till attack igen!


Blää vad jag har ont i huvudet :question:

Fick sluta tidigt idag så jag är redan hemma, (egentligen var tiden satt till 15, men jag klagar inte :P) Så sen jag kom hem har jag bara busat med lillfisen och försökt rensa gräsmattan från hundskit - lättare sagt än gjort faktiskt, särskilt när Cola bestämt sig för att käka upp hundbajspåsen.






Bilderna är från när Ida och Mice tog med sig honom till Blackebo för första gången.


Och nu är det väl tänkt att jag ska käka en sen lunch - det blir ostmacka och oboy.
Utmärkt. :)



Kommentarer
Postat av: Ida

hmm faktum är att bilderna kommer ifrån slingan här i vinberg :p

2010-09-21 @ 18:31:30
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Svar

haha, jaha.. Tjae.. Vad kan jag säga? Min lokalkännedom här i Sverige är vad den alltid varit:

Dålig. :P

2010-09-21 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0