ouch


AAAAAAJJ!!

Bakändan är fortfarande inte riktigt van vid cyklingen än.
Men jag tror det börjar bli bättre.

Med betoning på TROR.


Men men.. Är "ledig" hela helgen. Vilket betyder att jag förmodligen har en del plugg men jag behöver inte pallra mig in till skolan. Och tur är väl det för jag känner mig sugen på en sovmorgon.

Känner mig så här idag:



---------------------------

Var som sagt i Halmstad idag igen för att träffa min grupp. Det gick faktiskt rätt snabbt för vi var klara redan vid 13:50.. Typiskt nog så hann jag inte med 14- tåget så jag roade mig med att gå runt på Hemköp och investera i balsam, tandkräm och Mexikansk tacopaj. Mumma (tacopajen alltså).

Ikväll blir det mer plugg. Hämtade ut 2 böcker ur studielitteraturen igår så ikväll ska jag ge mig i kast med "Samhällsvetenskapliga förutsättningar". Hoppas jag förstår lite mer av den än vad jag gjorde under föreläsningen.

Ska även jobba lite på redovisningen som vi eventuellt kommer ha i morgon. 2 grupper ska redovisa och vi vet inte vilka grupper det blir förrän precis innan själva redovisningen så det är bäst att vara förberedd. Väntar på att rapporten vi skrev idag ska skickas till mig, när jag väl har den tänkte jag bygga upp någon sorts plan inför redovisningen. Creepy. Minns inte sist jag hade en redovisning. Och jag vågar sätta allt jag äger på att den gången redovisade jag definitivt inte inför nästan 60 personer :bigeyes:

Saknar min tuss<3



-----------------------

I helgen blir det en sväng till Gekås. Tänkte se om jag kan hitta mig ett par byxor och kanske en jacka.

Och en väska. Definitivt en väska. Det är prio 1 :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0