One down, 119 to go.


Wihoo! Första veckan är avklarad och trots den skräckinjagande boken om bl.a vetenskapsfilosofi så känner jag mig inte manad att hoppa av. It's been a good week! :thumbup:

Min grupp hade turen att inte behöva redovisa under dagens seminarie :) och tur var väl det för jag hade förmodligen svimmat av skräck vid anblicken av alla människor (fick veta idag att vi är 59 stycken. Creepy.) Men än är arbetet inte klart. Nästa vecka ska vi lämna in en till rapport samt förbereda på oss på ytterligare en seminarie. Är väl bara att fortsätta hoppas på samma tur nästa vecka. Känner mig inte sugen på att stå på huvudet inför hela klassen :S

Idag upptäckte jag förresten att en kille i min klass också bor här i Falkenberg. Fränt. Tror jag.

-------------------------------------

Ikväll blir det filmhyrning. Har funderat på att ge vetenskapsfilosofin en chans till, men jag tror jag skjuter upp det till morgondagen. Tentan är inte förrän vecka 39, så förhoppningsvis har jag tagit mig igenom boken och kan ämnet någorlunda tills dess. Över 300 läskiga sidor med konstiga ord som ingen vettig människa vet vad de betyder.

Kan blir spännande.

Eller inte.

Jag försökte kortfattat förklara det hela för Ida men hon tappade intresset nästan direkt och fokuserade hellre på teven. Hmpf! Tänk då hur det var att sitta på en 5 timmars föreläsning om det hela :bigeyes:




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0