nys


Nananaaa..

naahaaaaAATJOOO!

Blää vad jag hatar att nysa. Blir jämt iskall i hela kroppen när jag gör det :question:

Känns lite dumt att vara vaken nu då jag inte börjar förrän 10:30..
Hmpf.. Men eftersom det inte går något tåg klockan 9 så är det bara att pallra sig upp för att hinna med 8:36 tåget.

Har biblioteksintroduktion idag. Kuuuul. Eller inte. Men men, något vettigt lär vi säkert lära oss.
Efter det blir det föreläsning, slutar vid 16- tiden idag. Vilket innebär att jag inte är hemma förrän runt 17:30. Nåja. Det gör inge så mycket. Är fortfarande överlycklig över det faktum att elgiganten skickar datorn utan att lägga på någon kostnad samt att skräpet inte kostade mig ett öre när den låg inne på verkstan. Utmärkt :)

aja.. Ska väl ta och böja ordna med frulle

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0