no surprise


Det var förresten inte lärarens fel att det krånglade när jag skulle försökta fylla i hemtentan igår. Det var min dator som muppade sig (Förvånad. NOT!) När jag öppnade dokumentet på Idas & Mices dator så funkade det alldeles utmärkt. :)

Idag har vi varit en sväng in till stan. Jag fyllde bl.a på mitt resekort. Jag fick ju en rabattcheck på just resekortet när jag flyttade ner så jag tänkte ta och använda den. Men ironiskt nog så hittade jag exakt alla rabatter UTOM den :question:

Cola blev även lämnad ensam i bilen för första gången. Gissa vad han gjorde då?!

Han sov. :thumbup:

----------------------------------------------------

Ikväll blir det veckohandling och jag ska tjata mig till att vi svänger in på hemmakväll för jag hade tänkt köpa Sherlock Holmes, tydligen så är den rätt billig där. Me like! :)

----------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0