morgonfrågor


Howdy!

Idag får vi tentan. Creepy.
Men först är det förläsning i socialpsykologi. Läste igenom kompendiet igår och till min lättnad upptäckte jag att det är en del saker jag redan läst. Och det var även del "självklara" saker. Så det kanske inte blir en rysare trots allt. :)

Men det har ändå brutit ut lite panik nu på morgonen:

* Vart är McQuailboken?


* Vart är min parfym????


* Oh no! VART är cykelnyckeln?!


* Vart är plånboken?

- ja just ja, den är i väskan.




* Vart är väskan?! :bigeyes:

---------------------------------

Men nu tror jag att allt är på plats. Håller tummarna för det för jag cyklar till tåget om en kvart. Så då får det bära eller brista.

Tjillevippen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0