Meny


Idag är det bakning som står på menyn:

Kokostoscakaka

Siraps/kolakakor


Sen har jag nog tröttnat på det här med bakning för en tid framöver.

Ida och Mice är hos Mices föräldrar för att de ska få träffa Cola och för att Cola ska få träffa Zorro, kanske världens buffligaste hund. Kan bli intressant med tanke på att Cola t.o.m är rädd för katten. Katten som är elak mot människor men som är överförtjust i hundar (?????) Fast han fick sig en snyting av henne igår för han skällde en massa på Maja (och nej, det är inte min Maya jag menar, nu syftar jag på "Svarta- Maja" (svart som i hennes själ, inte hennes päls)) hon tröttnade i alla fall på hans skällande och slog till honom.

Näe.. Nu väntar elvipsen på mig

Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0