lyckliga jag! :D :D


Har precis snackat med elgiganten

Satt i telefonen i 18 minuter varav cirka 3 av dem var ett samtal och resten spenderades i en telefonkö :bigeyes:

De ska i alla fall skicka den hit ner till mig, GRATIS!
Och tydligen så hade datorn kraschat så pass illa att själva hårddiskan var oanvändbar vilket resulterade i att de fick ta ut den och installera in en helt ny i datorn.
Utmärkt för det innebär att det här kalaset inte kostar mig ett öre! Tjohoo!! :thumbup:
Inte ens de på "huvudverkstaden" kunde ominstallera operativsystemet (och tur var väl det för hade de lyckats hade det blivit en dyr historia).

Alltså, Gratis.

Måste säga det en gång till:


GRATIS!


Tihii! :D

Och en annan sak som kändes riktigt bra är att det kan inte ha varit mitt fel att hårddisken havererade, den var helt enkelt kass (tror jag. Försöker i alla fall intala mig det).

Så nästa vecka kommer jag ha min lilla raring här. I skick som ny. Vilket den i och för sig borde vara också med tanke på att det faktiskt ÄR ny. :)

Enda som fattas här nu för 100% lycka är Maya.
Ska försöka få ner henne hit så snart som möjligt. Känns inte alls bra att hon är kvar där uppe i Jämtland. Ingen som pratar eller leker med henne lika mycket som jag gör. Stackars liten ;(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0