leverpastej


Hmm..
Har inte riktigt kommit igång med läsandet än.
Läste lite ur Communication in history boken, men så skulle vi käka. Och sen for vi ut för att hämta ut en bok åt Ida och en bok åt mig som kommit idag. Och sen när vi kom tillbaka så råkade jag visst börja måla på den andra delen till spjälsängen. Ooops!

----------------

Jag längtar till Skottland. :(


Väldigt, väldigt mycket


Så där supermycket så det gör ont


Jätteont ;(

-----------


Antar att jag måste göra ett sista försök med läsningen

Tack & hej
Spängd anka



Kommentarer
Postat av: Susanne

Sprängd anka? Det rimmar inte ett dugg :P

2010-09-08 @ 09:09:04
Postat av: Svar

Tänk för att det gör det visst!



Om man rappar fram det i en cool melodi.



Då kan man få vad som helst att rimma.



Du borde prova det. :P

2010-09-08 @ 23:15:50
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0