kom se segra


Done and done!

Veni vidi vici

Tentan kom, den såg, den segrade :thumbup: Eller nåt.

Gjord är den i alla fall.
Efter dagens föreläsning träffades vi ett gäng ur klassen för att gå igenom den tillsammans och snacka oss igenom frågorna osv. Vi var tvugna att tränga in oss i ett litet grupprum på bibblan för vi hade ingen annan stans att vara (som vi kunde komma på då i alla fall). Tydligen var det oerhört lustigt att vi var ca 15 stycken som trängt in oss i ett grupprum för 6-8(?)pers för att plugga tillsammans. Det var t.o.m två stycken som tog kort på oss (???) haha, helt bananas!

- Min personliga teori är att de gjorde det för att sedan kunna gå till ledningen och kräva större lokaler :P

Men så kom några som bokat rummet och vi fick så lov att flytta på oss. Då hamnade vi i den gamla filmstudion vilket passade utmärkt för där fanns det en soffa (A) :P

Hur som helst så är tentan gjord nu i alla fall. Jag ska gå igenom svaren och dubbelkolla allt innan jag skickar in den. Yepp, lyxen med att vara pendlare är att man slipper pallra sig till skolan för att lämna in tentan. Tjohoo! :thumbup: så med andra ord är jag i princip ledig fram tills på måndag, lovely :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0