I en skog av tusen drömmar


Av någon oerhört dum anledning började jag rota i det förflutna och började läsa min gamla lunarblogg..
Som sagt: Dumt!
Antar att jag är en sån där 5000% långsint människa som helt enkelt inte riktigt kan släppa det som varit.
Nåja, i mitt rotande snubblade jag över en uppskö av gamla citat.

Här är några av dem:


"Nee hallå där.. Lägg av... Lägg ner.... Lägg på" :P


-----------------------------------


"Jag är ju så ung, jag är ju bara 30 så jag ju jobba liiite till...
En kvart till"


------------------------------


"- Jag besiktade bilen imorse

- Ja just ja! Hur gick det?


- Jo jag fick blommor, ett diplom


och en dunk hembränt... De va


den snyggaste gammbil dom hade sett"



--------------------------------


"Jag vispar då fort jag kan - Och snabbare kan inte jag!"


-------------------------------------------------------------------------------



"Man blir så arg att man vill krossa ner dem i backen.

Men då skulle man börja gråta för man vill inte göra dem illa"




--------------------------------------------------------------------------------

Har förresten blivit sjukt beroende av Whiskey lullaby. Lyssnade på den mycket förut, så som alltid när man snubblar över en låt man tycker om. Men sen, så som alltid, avtog det.
Men nu lyssnar jag på den hela tiden.

Kan inte sluta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0