flyt

Omg omg omg OMG!!

Har just kikat på första avsnittet ur vampire diaries säsong 2
SJUKT SPÄNNANDE!

Hade glömt bort hur mycket jag gillar den serien<3 :thumbup:

Har även roat mig med att kolla upp lite olika kommentarer från de senaste månaderna, har ett flertal anonyma och det är så roligt att räkna ut vilka som är bakom de anonyma kommentarerna, och det är dessutom superenkelt :)
Så nu medan jag har lite "analysflyt" tänkte jag se om jag kan överföra flytet till plugg.


Alltså: Plugg nu.

Tjillevippen




ps: jag vet att min blogg är (pga några irriterande missöden) cpful, men jag örsk helt enkelt inte göra något åt det än.
Deal with it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om ditt analys flyt och säg vem det är då?

2010-09-14 @ 12:01:45
Postat av: Svar

Varför då? Du vill ju uppenbarligen vara anonym så då får du väl vara det, jag struntar i om någon annan vet vem som skriver eller ej, huvudsaken är att jag vet ^^

2010-09-14 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0