BAJS!


Att cykla 5km är väl egentligen ingenting.

Att cykla 5km i motvind är betydligt jobbigare men fortfarande hanterligt.

Att cykla 5km i motvind, när motvinden stinker bajs är ren tortyr!

Fatta! 5km av kobajsvindar rakt i nyllet! Gaaah! Dööödeen! :mad:
Jag hoppas vindarna har gått över tills i morgon för jag har ingen lust att komma till skolan och lukta bondgård ;(

--------------------------

Idag sköt läraren upp slutet på dagens föreläsning tills på torsdag för hon tyckte klassen verkade så trött och sliten. Vilket vi var också. Jag kommer vara henne evigt tacksam för det (för jag hann nämligen med 16- tåget :P)

Börjar gruva mig inför vecka 39, då har vi 3 hemtentor:
Vetenskapsteori, socialpsykologi och Medieteorier.

Yey! Eller inte. :bigeyes:

--------------------

Sen ikväll är det läsning som gäller. Tänkte ge mig i kast med Communication in history och även fortsätta med Samhällsvetenskapernas förutsättningar. Utöver läsning så står även Ben&Jerrys på menyn. För att hålla modet uppe liksom.


tjillevippen


Kommentarer
Postat av: ida

Haha blev visst måla spjälsäng istället. Roligare eller???

2010-09-07 @ 19:59:15
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Svar

Hehe.. Jag vet inte riktigt hur det där gick till. (A) Plötsligt hade jag en pensel i stället för en bok i handen. :P Men nu är det gjort. Jag kanske borde byta karriär och inrikta mig på målning i stället.

2010-09-07 @ 20:28:52
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0