100913


Zzzz..
Gaah vad jag är trött! :(
Ska lata mig framför teven och kika på en repris av det okända.
Sen blir det ut med lillfisen igen när han vaknat ^^
SEN blir det plugg.

Plugg, plugg och åter plugg.
Ska översätta det sista till svenska, sen sammanfatta eländet (jag anser fortfarande att det är omöjligt) och sedan välja ämne samt komma fram till vad jag ska säga inför onsdagens workshop.

Usch! Blir nervös bara av att tänka på det. Jag lär väl börja fnissa hejdlöst och snubbla över en sladd och stå på huvudet mitt under inspelningen.
Det är inte meningen att jag ska stå framför kameran. :S
Men det kan nog vara en bra erfarenhet, lika bra jag vänjer mig för det här är ju bara början.
På onsdag ska vi hålla ett kort anförande om något som rör valet 2010. Vi ska finnas både framför och bakom kameran, samt prova på att radioprata.




Jag kommer dö!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0