ZzzZ Zzz ZzzZ


Nästan 4 timmars sömn i natt, yessss vad kul då! :(
Har skola hela dagen idag, dessutom får vi tentan. Dessutom har de uppdaterat schemat så jag har två grupparbeten i december, vilket suger fullständigt eftersom jag kommer åka bort och vara borta i lite mer än en vecka :thumbdown: nåja, ingen lär väl ändå vilja hålla på med det över jul och nyår.
Är inte så länge tills jag ska träffa läkaren heller. Läskigt.
Men jag tror faktiskt inte det är karpal tunnen syndrom, jag tror det är något annat som spökar. (peppar peppar)
Näe, det här går inte. Nu blir det plugg, sen borsta håret, mer plugg, byta kläder, och slutligen vingla iväg på cykeln mot stationen.

Jag vill soooova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0