Våffelkoma


Yepp.. Vi skulle käka våfflor till middag.
Alla har laddat hela dagen för det, vilket resulterade i en massvåffelkoma.
Men gott var det. :)

Ikväll blir det plugg, vi ska försöka bli färdiga med grupparbetet som vi började med tidigare idag.
Jag står fortfarande fast vid mitt beslut att gå och lägga mig vid 8. Kanske lite tidigare eftersom jag även vill hinna läsa lite Isfolket också :)

----------------------------------------------------------------------------


'I once was lost

But now am found'


Så är det!
Min lilla raring har hittat hem.
'Den förlorade sonen återvänder' och allt det där.

JA, det är verkligen sant!

Min palestinasjal är tillbaka!! :thumbup:

Efter ett pinsamt samtal - som jag inte tänker gå in närmare på - med en bibliotekarie på bibblan (no way?! :P) så fann jag den och känner att jag måste citera en mening ur en av mina favvo låtar av mr Pattinson:


'I will wrap you In my arms and know that you'll be safe'


Lillfisen var förövrigt hos veterinären idag och fick sin vaccinationsspruta. Det gick riktigt bra, han var hyfsat lugn för att vara 50% piraya och försökte faktiskt inte bita veterinären :thumbup: Jag fann det lite roligt när hon sa att Cola var en trevlig valp.
Cola är MEGASÖT!
Han är ett charmtroll(piraya) och när han blir vuxen kommer han bli snygg.
Han är en massa saker. Men han är definitivt inte trevlig! Förutom när han är så trött att han inte orkar utöva sina pirayadrifter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0