gnäll & gnäll


Nu kommer det lite mer gnäll.
Var uppe ganska sent igår/i natt för jag fastnade framför en värdelös film som jag hade inbillat mig att den skulle vara bra bara för att Lisa Kudrow var med. Jag blev oerhört besviken.
När jag sen läst lite och skulle försöka sova steg min huvudvärk till något som inte var av denna värld :question:
Var tvungen att ge upp mina försök och vandra iväg och proppa i mig lite alvedon.
Försök två gick bättre efter ett tag. Vaknade dessutom utan huvudvärk men nu är den tillbaka igen :(
Känns läskigt eftersom det är ytterst sällan jag har huvudvärk, och det brukar aldrig göra så här ont :(
Går det inte över under helgen får jag pallra mig iväg till studenthälsan på måndag. Lika bra för då är jag ju ändå i Halmstad för de har ordnat en träff med gamla elever för att vi ska få se vad det blev av dem.

Känns fruktansvärt motigt att plugga. Kan inte fatta hur jag ska kunna fokusera :(
Tänk vad mysigt det hade varit med ett bad. Lyset avstängt men med några levande ljus och avslappnande musik.
djuuuuup suck.. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0