Fredagmys - mys


Har käkat choklad och det var tydligen inte bra.
Känner mig smått illamående. Vilket iofs är lika bra eftersom jag och Ida ändå inleder godisförbud i morgon och fram till jul. Utmärkt.

---------------------------------

Gaaah! Blev vansinnigt sugen på att pierca mig.
Undrar om jag ska ta och beställa lite kanyler.



Vore så roligt att ha lite fler piercingar igen. Det känns så futtigt att bara ha i örat och tungan :/
Skulle gärna ta i läppen igen, både övre och nedre :thumbup
Jag har fortfarande inta använd smycket som jag köpte på mallis som jag var tänkt att ha i näsan. Ett smycke i rent guld som jag inte ens använt. Måste åtgärdas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0