Uppföljaren



TENTAÅNGEST VOLYM 2!


Sitter och bråkar lite med hemtentan. Försöker få grepp om själva texten, och komma underfund med vad jag själv tycker/tror. Sen tänkte jag börja kika närmare på lite lagar och andra godsaker :thumbdown:

Men klockan 20 blir det paus för Legend of the Seeker.

Innan jag fortsätter med tentan måste jag bara berätta om konversationen jag hörde när jag var på väg in tll Halmstad igår. Jag undrar just hur stor majoriteten som köper kaffe på tågen är:

Tågnisse:  - Vill ni ha något?
Kille:          - Ja, en cola.
Tågnisse:  - Vill du ha socker och mjölk till?


(???????????????????????????????????????????????????)


Killen blev ju måttligt brydd vid den frågan.

Och idag när jag och Ida var på väg till Willys efter en sväng i Blackeberg med vovvarna så utbrast Ida: "Åh, nej!" och tittade ner mot magen. Observera att det var hon som körde, så jag fick nästan en hjärtattack eftersom jag trodde hon menade att vattnet gick. Men så visade det sig att hon hade hittat en fästing på sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0