Tänderna ska väck!

aj aj aaaaaj!
Till frulle blev det alvedon och ipren. Crap!
Avvaktar med frulle nr 2 tills de börjat värka.

Lurar på om jag ska ringa tnadvården här nere och se om de kan göra något åt eländet.
Och med 'göra något åt eländet' menar jag alltså dra skiten!
Tänderna ska väck! Visdomständerna alltså. Inte alla tänder. Det vore.. erhm, konstigt..

Men det känns lite läskigt att dra dem. Har dragit en tand förut och det var inte alls någon rolig upplevelse, och den här gången sitter de så förbaskat långt in. Förra gången gjorde det förvisso inte ont om man bortser från sprutorna, som egentligen inte heller är så farliga. Lokalbedövning i munnen känns som en baggis efter att man fått den armen och i foten/tån ett X- antal gånger (DÄR kan vi snacka smärta mina vänner) Men att få den i ett infekterat område ger mig rysningar :bigeyes:
Men oavsett grad av smärta och knaster, det är bättre att bli av med dem.




Jag har ändå ingen användning för dem, och infektionerna hinner inte ens gå över helt, de avlöser bara varandra, spelar ingen roll vad jag gör. Och om de skriver ut penicillien så kommer jag säga åt dem att stoppa upp det i arslet. Okej. Det kanske jag inte säger. Men jag kommer tänka det! Är så meningslöst med penicillin, det hjälper ju bara kortsiktigt och nu är jag trött på den här skiten, och jag tänker INTE vänta i över ett år på att få någon tid. Nope, snart förväntar jag mig fanimej företräde!
Nej. Det är fel.
Jag förväntar mig företräde nu redan (Y)

Nu ska jag våga mig på att käka frulle. Creepy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0