sooo over

ÄÄNTLIGEN är den här mardrömsdagen över :thumbup:

Slog personbästa påväg hem från tågstationen - trots mörker och motvind.
Så jag var hemma redan vid 21:41. Eller redan och redan. Egentligen hade jag planerat vara hemma vid 18- tiden så så imponerande var det väl inte.
Frös nästan av mig händerna.
Och jag måste även hålla en tyst minut för min trogna palestina sjal som jag glömde på bibblan.

Vila i frid min vän, du var mig evigt trogen.

-----------------------------

På tal om något roligare, jag tror den här kursen kommer bli sjukt intressant för att inte tala om rolig :thumbup:
Och läraren frågade idag om det var någon i klassen som ville bli journalist, det var typ bara jag och en till som vill bli det (????) kruxet är att jag kan ju tänka mig att bli så mycket inom media. Tur att vi inte ska välja inriktning förrän nästa år :) Men det var förvånande att det var så få som ville bli det, vi är ju trots allt 66 stycken så jag hade nog förväntat mig fler :P Yepp, nyaste siffran är att vi är 66 stycken. Sjukt att jag går i en så stor klass. Snacka om konkurrans på arbetsmarknaden :bigeyes:


Nu är det dags att varva ner och hålla tummarna för att jag sover bättre i natt.
Men först blir det givetvis lite Isfolket :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0