Självdisciplin


ARGH! Jag vill verkligen veta hur människor med bra självdisciplin gått till väga för att få det?! Har bråkat lite med tentan idag, men inte alls så mycket som jag borde. Visst, jag kan skylla på att jag varit pirayavakt hela dagen, men faktum kvarstår att han har varit förvånansvärt lugn det är bara nu på kvällskvisten han fått energiryck och ändå har jag knappt pluggat 2-3 timmar idag. FY SKÄMS på mig :S måste verkligen göra bättre ifrån mig i morgon. Hade planerat att vara i princip färdig med tentan under helgen, för även om tentan inte ska in förrän på onsdag så börjar vi med en ny kurs på måndag.
Dålig självdisciplin suger! :thumbdown:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0