shopping


Hmpf.. Har inte pluggat något alls idag.
Jag och Ida saknade motivation så vi tog med oss Cola ut och gick en bit längs doktorspromenaden. Det var rätt mysigt om man bortser från insidenten då jag klev ner i en pöl och blev dyblöt om foten samt att skosulan släppte i linningen. Inte bra.

Lillsifen tyckte också om promenaden :)
Vi gick inte så långt men var ute i typ en timme ändå. Ska ladda upp lite bilder fron promenaden senare ^^

Sen for vi in till stan för att Ida skulle fylla på sin icke existerande garderob. Det slutade givetvis med att även jag råkade hitta något. Nämligen en rutig skjorta. Kan ni tänka er, JAG i en rutig (svart/vit/grå och hör och häpna: rosa) skjorta! :bigeyes: men jag tyckte om den jättemycket :thumbup:

På tal om rosa, igår invigde jag min knallrosa mössa som inhandlades i Tallin :)
Cola ville hemskt gärna bita i den.
Det fick han inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0