say what??


Blev inget officepaket, min dator är tydligen för ny. (?????)


När jag väl investerar i något nytt, dyrt, och bra så ska skiten givetvis vara lite före sin tid. Hmpf!

Aja, men inom en snar framtid kommer jag i alla fall återigen ha word på datorn alla de andra underbara programmen, typ excel<3 och PP :) Så som sagt, inget officepaket. Däremot har jag nu mera photoshop på datorn. Spännande! :thumbup: Har ingen som helst kunskap så jag får fumla fram i mörkret tills vi går igenom photoshop i skolan, längtar som en galning tills dess, ska bli så kul att kunna det programmet :)

Men nu tror jag att jag ska ta med arbetet i sängen och fortsätta min översättning där, blir galen på alla dessa små medieord som tydligen inte finns på svenska. HUR är det tänkt att jag ska förså vad de betyder?!
Känner att jag börjar få intelligenskomplex :bigeyes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0